Wprowadzanie reguł wiadomości pozwala na lepsze zarządzanie skrzynką pocztową w wielu programach pocztowych.
Poniżej przedstawiamy przykład jak można wpisać regułę dla wiadomości, które przez serwer pocztowy zakwalifikowane zostały jako poczta niechciana - spam. W wiadomości takiej tytuł jest rozszerzony o prefiks [SPAM]. Poniższa reguła przenosi takie wiadomości do kosza.
Z menu Narzędzia wybieramy Reguły wiadomości i Poczta.
Otwiera się okno Reguły wiadomości, w którym klikamy Nowa.
W polu 1. Wybierz warunki dla tej reguły zaznaczamy Kiedy w polu temat znajdują się określone wyrazy. W polu 2. Wybierz akcje dla tej reguły zaznaczamy Przenieś ją do folderu.
W polu 3. Opis reguły klikamy w znajdują się określone wyrazy i w oknie wpisujemy [SPAM] klikamy dodaj.
Po wpisaniu klikamy OK.
Teraz klikamy na folderu.
W oknie Przenoszenie po znaznaczeniu Foldery lokalne klikamy Nowy folder i nazywamy go SPAM.
Po nacisnięciu OK wybieramy nasz folder SPAM na liście i klikamy OK.
Okno po wpisaniu reguły powinno wyglądać jak na rysunku.
Zamykamy okno Nowa reguła wiadomości i w oknie Reguły wiadomości widzimy naszą nową regułę. Zamykamy klikając OK.
To tylko przykład zastosowania reguł. Dopisując kolejne możemy sobie np. katalogować wiadomości względem osób, od których otrzymujemy pocztę, bądź np. z którego konta pocztowego wpłynęła wiadomość itp.. Możliwości są duże...
W związku z ciągłym polepszaniem naszych usług i dbaniem o bezpieczeństwo danych wszystkich naszych klientów aktualizujemy do najnowszej wersji biblioteki OpenSSL na wszystkich serwerach.
Niestety użytkownicy niewspieranego Windowsa XP i starych Outlooków, całe szczęście nieliczni, będą mieć problemy z szyfrowanymi połączeniami SSL.
Korzystasz z łączy internetowych od Netii i nie możesz wysyłać poczty - zmień port dla usługi SMTP w swoim programie pocztowym na 587 lub 465 dla połączeń szyfrowanych SSL.
Strona www.gd.pl korzysta z plików cookies.
Wykorzystywane są tylko i wyłącznie do poprawnego działania usługi czytania i wysyłania poczty przez naszą stronę.